V případě reklamace zboží, která je podrobně popsána v obchodních podmínkách, jen pro připomenutí několik zásad.

* Zakoupení reklamované věci prokážete předložením kupního dokladu, případně jiným, dostatečně věrohodným způsobem.

* Jakožto spotřebitel nemůžete uplatnit práva z vad, které jste sám způsobil nebo o kterých jste při koupi věděl ( jedná se např. o předváděcí zboží, zboží z výstavy, zboží,kde jste byl na případné nedostatky upozorněn předem a byla Vám na ně poskytnuta sleva). Neodpovídáme ani za běžné opotřebení věci.

* Reklamace musí být uplatněna nejpozději v 24měsíční lhůtě. Reklamaci uplatněte ve svém vlastním zájmu bezodkladně, aby nedošlo k většímu poškození funkčnosti výrobku a v důsledku toho k případnému zamítnutí reklamace.

* O přijetí i vyřízení reklamace Vás budeme informovat. Zákonná lhůta pro vyřízení reklamace je 30dní, vždy se však snažíme řešit reklamaci okamžitě v co nejkratším možném termínu.

* Pro přijetí reklamace je třeba vyplnit reklamační formulář (naleznete ho při rozkliknutí dané objednávky ve vašem zákaznickém účtu), který po vyplnění automaticky odešlete zpět. Je lépe si ho též vytisknout a vložit do zásilky s vráceným zbožím. Odkaz na vaše objednávky je zde.

* Dotazy ohledně reklamací můžete zasílát na email reklamace@sportovnivychytavky.cz 

DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ !

Zboží po telefonické konzultaci nebo konzultaci na emailové adrese reklamace@sportovnivychytavky.cz u vás vyzvedne kurýrní služba a doručí ho k nám. Nemusíte tak řešit dopravu hoverboardu do našeho servisního centra.